.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار استاندار گيلان با رئيس بيمه مركزي
ديدار استاندار گيلان با رئيس بيمه مركزي

شمال نيوز: در اين ديدار كه با حضور جمعي از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و مديران شركت هاي بيمه اي استان برگزار شد مهندس هاشم نيا پيشگيري از وقوع خسارات را مقدم بر جبران خسارات عنوان كرد و افزود : پيشگيري از وقوع خسارات از جمله موارد مهمي بشمار مي رود كه تمامي مسئولين امر بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند تا از وقوع حادثه جلوگيري شود .

وي با اشاره به حادثه خيز بودن استان گيلان تصريح كرد : در فاصله 270 كيلومتر استان ، 45 رودخانه دائمي وجود دارد كه با طغيان اين رودخانه ها خسارات زيادي به استان تحميل خواهد شد .

استاندار گيلان از تلاش براي راه اندازي سيستم هشدار آتش سوزي جنگل ها خبرداد و افزود : سيستم هشدار آتش سوزي به صورت واحد در جنگل هاي شمالي كشور از جمله نيازهايي است كه تا بتوانيم خطرات ناشي در اين بخش را از بين ببرند .

وي از وقوع 60 حادثه آتش سوزي عمده در طول سال در استان گيلان خبرداد و افزود : لوازم اطفاء حريق در نزديك ترين نقطه در جنگل هاي استان مستقر گرديده است .

استاندار گيلان با بيان اينكه 2 سيستم هشدار دهنده زلزله به صورت عمومي در 2 روستاي دستك آستانه و سفالكسار مستقر گرديده افزود : اگر چنانچه بتوانيم 30 ثانيه زودتر از بروز حوادث ناشي از زلزله مطلع شويم 97% تلفات جاني قابل پيشگيري خواهد بود .
وي در همين رابطه افزود : اگر چنانچه بتوانيم 10 ثانيه زودتر از وقوع زلزله اطلاع رساني نمائيم در آن صورت خواهيم توانست از نيمي ازتلفات جلوگيري نمائيم .

هاشم نيا اظهار داشت : تحول عمده اي در بخش قانونگذاري و اجراء در زمينه بيمه در كشور صورت پذيرفته است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1391
مگه هاشم نیا وقت داره که در این جلسات حضور پیداکنه؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.